Biuletyn

Kwiecień 2020

Wprowadzenie

Moi Drodzy,   Jeszcze kilka miesięcy temu nikt z nas nie przewidywał, że sytuacja na rynku motoryzacyjnym w Polsce, Europie oraz na świecie może ulec tak drastycznej zmianie. Skala wyzwań z jakimi mierzy się cała branża…

Czytaj dalej...

Dział Marketingu

Podsumowanie FY154  Znaczącym wydarzeniem roku finansowego 154 było wprowadzenie na polski rynek dwóch modeli 7. generacji – Mazdy 3 oraz, szczególnie dobrze przyjętej, Mazdy CX‑30. Wydarzeniu towarzyszyły zasięgowe, duże kampanie reklamowe,…

Czytaj dalej...

Dział Sprzedaży

Podsumowanie FY154  Rok 154 był dla Mazdy Polska kolejnym rokiem wzrostu sprzedaży. Zarejestrowaliśmy 14 025 samochodów, z czego do końca grudnia 2019 roku wydaliśmy 12 983. Oznacza to, że liczba samochodów wydanych klientowi końcowemu w stosunku…

Czytaj dalej...

Dział Posprzedaży

Podsumowanie FY154  Pomimo, iż koniec roku 154 był trudny ze względu na epidemię COVID-19, nasze serwisy przeprowadziły w sumie 53 399 przeglądów, a więc 112% w stosunku do roku poprzedniego. Wzrosła też średnia sprzedaż części obsługowych per przegląd…

Czytaj dalej...

Dział PR

Podsumowanie FY154  Miniony rok fiskalny był jednym z najbardziej obfitych w premiery w historii Mazdy. Po raz pierwszy daliśmy mediom przetestować Nową Mazdę 3, zaprezentowaliśmy i również przekazaliśmy do testów Mazdy CX‑30, a następnie udostępniliśmy oba te modele…

Czytaj dalej...

Ubezpieczenia i HR

Mazda Ubezpieczenia  W ostatnim kwartale 154 roku osiągnęliśmy średnią penetrację na poziomie 50%. W styczniu wyniosła ona 59%, w lutym – 40%, w marcu – 51%. Średni odsetek odnowień dla 4. kwartału to 53%, przy czym…

Czytaj dalej...