Moi Drodzy,
Jeszcze kilka miesięcy temu nikt z nas nie przewidywał, że sytuacja na rynku motoryzacyjnym w Polsce, Europie oraz na świecie może ulec tak drastycznej zmianie. Skala wyzwań z jakimi mierzy się cała branża jest duża. Dzisiaj nasze działania skupiają się na trzech obszarach. Pierwszy to bezpieczeństwo zarówno pracowników jak i klientów, drugi to utrzymanie płynności w tych trudnych warunkach, żeby jako sieć Dealerska oraz marka móc wkrótce powrócić do normalnego działania. Trzeci obszar to utrzymanie zdolności operacyjnej oraz przygotowanie do powrotu do normalności. Nad tym powrotem obecnie pracujemy.
Bieżąca sytuacja w pełni przysłoniła fakt, że kilka tygodni temu, z końcem marca, zakończyliśmy kolejny rok fiskalny. Pomimo że marzec został dotknięty przez pandemię koronawirusa powodującego COVID-19, rok zakończył się bardzo pozytywnie. Ustanowiliśmy kolejny rekord sprzedaży zarówno w sprzedaży samochodów, jak i części zamiennych. Poprawiliśmy siłę marki, która jest kluczowa w naszej drodze do segmentu premium. Pracowaliśmy intensywnie nad poprawą doświadczeń klientów. Mijający rok to też wprowadzenie dwóch produktów 7. generacji, czyli modeli Mazda3 i Mazda CX‑30. To także przygotowanie do nowych norm emisji CO2. Niewątpliwie to był bardzo intensywny rok. Moi koledzy podzielą się z Wami najważniejszymi wydarzeniami i osiągnięciami z tego okresu.
Oczywiście mijający rok to już historia, ale jestem przekonany, że warto jeszcze na chwilę spojrzeć wstecz, do czego Was zachęcam. My tymczasem skupiamy całość naszej uwagi na działaniach, które pozwolą nam jak najszybciej powrócić do normalności. Jednym z głównych priorytetów jest wyprzedaż samochodów z rocznika 2019, w pierwszym kroku skierowana do klientów lojalnych, w drugim – do klientów nowych.
Życzę Wam wszystkiego najlepszego w tym trudnym momencie. Mam przekonanie, że wyjdziemy z tego kryzysu, jak po upadku Lehman Brothers w 2008, mocniejsi z rozwiązaniami które pozwolą nam rozwijać się w Polsce.